21 juni
Dagen började var att vi fick sovmorgon och blev väckta 08:30. Sen 08:45 hade vi i morron gympa, då vi fick prova danska traditioner. Därefter åt vi frukost. Frukosten fick tio av tio. Det var väldigt gott bröd. Sen gick vi till kyrkan och till högmässa klockan 10 efter det var lunch tolv då fick vi pyttipanna. Sen enades vi i kyrkan. Då skulle vi gå en pilgrimsvandring tillsammans med nord i små grupper. Halvvägs så badade vi. Det var väldigt varmt och vi var tillbaka klockan 16. Det var varmt och många blev brända på grund av solen. Därefter var det middag och då blev det pannbiff potatis och en jättegod sås med lök. Det var supergott alltihopa. Tack Ove. Därefter hade vi fritid där det var frisörsalong för många fixade sitt hår. Några färgade håret och några klippte sig. Därefter hade vi sysslor och kvällis klockan 8 med mackor. Sedan hade vi andakt vid campingen med ett kvällsdopp. Det var jättemysigt. På boendet hade vi avdelning häng och sen gick vi alla och la oss och sov klockan 22:30. Tack för oss☀️🌸❤️/Maskotarna

