Först blev vi väckta av ledarna som kom in och dansade och sjöng små grodorna. Innan frukosten dansade vi några fina midsommardanser. Sen blev det frulle. Efter frullen spelade vi brännboll mot syd. Några av oss plockade blommor till midsommarkransar som ju är ett måste! Till lunch fick vi den godaste maten hittills: Hamburgare!! När vi var mätta gick vi mot boendet för våra sysslor där vår grupp hade hand om att städa allmänna utrymmen. Sen fixade vi oss och sedan begav vi oss till campingen där vi dansade ringlekar med halva Eksjö. Vissa ställde sig i den väldigt långa kön till glassen. Efter badade vi där även Jesper (ledare) badade med kläder. Efter middagen var det lugn stund , som vissa gillar och andra inte. När den var slut blev det fritid där vi var på olika håll.. Kvällsfikat åt vi på udden där vi även kunde bada. Kvällen avslutades med en andakt utomhus, sen vårt vanliga korridorhäng innan kudden kallade på oss! Hoppas ni alla har det bra där hemma!

