Vi vaknade av att dom kastade boll på oss till VM låten gräva guld i USA. Det var soligt och fint och vi gjorde apan i trädet som morgongympa. Vi åt samma vanliga frukost. Sen chillade vi och hade fri lek innan det var dags för styrka! Styrkan var svettig och jobbig men vi överlevde värmen. Efter styrkan gick folk och badade, några joggade en runda och vissa gick rakt till duschen. Sen så var det dags för lunch. (shout out till ove) Efter den goda lunchen så var det dags för sysslor med nice städ musik. Sen så kom det ett extremt stort oväder med blixtrar. Sen var det keps ol (ful ol). Efter det var det igen bad och duch. När alla var rena och fräscha var blev det snabbt dags att gå till middagen som bestod av panerad fisk med kokt potatis och remouladsås. Efter en god middag så var det dock tyvärr dags för en lång och tråkig lugn stund dör alla var tvungna att vara tysta inne på sina rum vilket var skönt men långtråkigt. Sen va det dags för att titta på fotboll. Matchen over all gick ganska dåligt och Isak gjorde lire för många misstag, men i minut 59 var Sverige överlägset bäst iallafall. Efter en lång och deprimerande match gick vi från aulan där ci såg matchen till lägret igen för lite ”kvällis”. Där ingick macka med lite saft. Efter som att matchen slutade senare än planerat så blev hela kvällens schema flyttat ca 20 minuter. Därför började även andakten lite senare vilket ledde till att vi inte hann med avdelningshänget som skulle börjat kvart i 9. Så vi skulle egentligen bara gå tysta till våra rum och sova. Men några valde att färga håret rosa. Hejdå från bollkallarna (de som vann fem-kampen) 😄🇸🇪

