19/6-Nord

Klockan 13 började incheckningen och folk trillade in lite när som, ingen var sen iallafall! #nordärbäst Enligt vissa ledare är det tre veckor av tortyr som väntar, om det stämmer får vi se. Efter det var det invigning där scenen var trasig så ledarna kunde tyvärr inte visa upp lägerdansen. Sen var det lunch och då blev det köttbullekorvar, som smakade bra #fettnajs Vi körde massa lekar och ifall man hade fel blev man nersprutad av vitamin well. Det var det enda roliga på onsdagen. På torsdagen däremot då hände det grejer. Kärleken flödar, rosor har redan inköpts!! Frågan är om mottagaren verkligen ville ha blommorna? Hur många par tror ni det blir under konfan? Vi sprang momentbana i Skurugata, som hade för mycket korridor. Efter konfapasset blev vi sjukt scammade på jordgubbar. 100kr för en ask!!! //Målisarna