Nord-21/6

 

Vi började dagen med lite sovmorgon som varade till 08:30. Sen blev det morgongympa ( ingen kunde lagdansen) sen blev det en smarrig frukost. Klockan 10.00 blev det lägrets första Gudstjänst det var nattvardsgudstjänst. Den varde till lunch, det blev pyttipanna. 13.00 var det samling inför pilgrimsvandring i kyrkan. Med ett badstop på vägen vid kryckans stuga där vi också fick kex o saft. Efter den härliga vandringen var det dags för middag. Det blev pannbiff och potatis (lägrets bästa måltid – Anton) Vi hade lung stund ifrån 17:45 – 18:45 vilket var mycket chill. Efteråt fick vi göra våra sysslor. Efteråt blev det lite fritid som många använde som löppass och lite bad stund , några passade på att köra fotboll. 20:30 var det dags för kvällsfika vilket bestod av mackor, och frågor ifrån frågelådan. 21.00 var det andakt följt av avdelnings- häng. Sen gick vi till kojs! / Ester, Emma, Nilla, Valfrid , Anton,Oskar